Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Успадкування. Ієрархія класів. Побудова ієрархії класів. Частина 1

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКТА
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
БІК

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Технологія програмування та створення програмних продуктів
Група:
БІ 11
Варіант:
Варіант 6

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІКТА Кафедра БІТ  З В І Т до лабораторної роботи №2 (а) з курсу: «Технології програмування» на тему: «Успадкування. Ієрархія класів. Побудова ієрархії класів» Варіант № 6 Мета роботи – вивчити інструкції мови C#. Навчитися складати та відлагоджувати розрахункові програми з розгалуженими та циклічними структурами. Завдання Скласти блок-схеми алгоритмів та програми мовою С# для табулювання функцій /, /, /, що вибирається залежно від значення аргументів /, /, / на проміжку [0.5, 0.8] з кроком табуляції 0.02. Забезпечити ввід значень інтервалу, кроку і похибки табулювання з клавіатури і вивід результатів на дисплей. Блок-схема алгоритму програми Метод «Main ()» / Метод «Read1 ()» / Метод «Rah ()» / Метод «Vyv ()» / Метод «Tabul ()» / Список ідентифікаторів констант, змінних, процедур і функцій, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі, та їх пояснення. x – змінні дійсного типу, яка є аргументом виразу; a, b – змінні дійсного типу, які визначають інтервал; h – змінна дійсного типу, яка визначає крок; res – змінна дійсного типу, якій надається значення результату обчислення виразу; Main( ) – головний метод; Console.ReadLine() – метод, що затримує вікно консолю; private – рівень доступу, у якому члени доступні лише з поточного класу ; public – рівень доступу, у якому члени доступні з будь-якого місця програми; double – тип, з плаваючою точкою подвійної точності; Console.Write – метод, що виводить текст на екран; double.Parse – метод, що переводить дані типу string в double; Console.ReadLine() – метод, що зчитує дані з консолю; Read1() – метод, що відповідає за вивід допоміжного тексту на екран і зчитування з екрану значення змінних; Rah() – метод, що відповідає за обрахування виразу; Math.Exp() – метод, що повертає значення експоненти; Math.Atan() – метод, що повертає значення арктангенса; Math.Tan() – метод, що повертає значення тангенса від числа; Math.Pow() – метод, до повертає значення числа піднесеного до вказаного степеня; Math.Sin() – метод, що повертає значення синуса від числа; Math.Log() - метод, яка повертає значення натурального логарифма; Tabul() – метод, що відповідає за табуляцію функції; for (…) – цикл з передумовою; Vyv() – метод, що відповідає за виведення результату обрахунку. Остаточна версія програми using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static void Main(string[] args) { Tab z = new Tab(); z.Read1(); z.Tabul(); Console.ReadLine(); } } class Obr { public double x, a, b, h, res; public void Read1() { Console.Write("a="); a = double.Parse(Console.ReadLine()); Console.Write("b="); b = double.Parse(Console.ReadLine()); Console.Write("h="); h = double.Parse(Console.ReadLine()); } public void Rah() { if (x < 0.6) res = Math.Exp(x - Math.Sin(x)); else if (x >= 0.7) res = Math.Atan(Math.Pow(x, 7)); else res = Math.Tan(Math.Abs(Math.Log(x))); } public void Vyv() { Console.WriteLine("x={0} \t res={1}", x, res); } } class Tab:Obr { public void Tabul() { for (x = a; x <= b+h/6; x += h) { Rah(); Vyv(); } } } } Результати роботи програми /
Антиботан аватар за замовчуванням

08.05.2018 22:05

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини